fredag 2. mars 2012

02.03.12

Jeg valgte å ta noen bilder ute, og noen inne idag. Føles ikke direkte ut som bildene jeg har tatt i det siste har vært noe særlig bra, har ihvertfall ikke fått noen som helst form for tilbakemelding på om de var helt greie eller dårlige. Kjipt.. Men må vel bare jobbe bedre da, til tross for at det hadde hjulpet litt med noen kommentarer og hjelpende ord. Ettersom dette er en skoleblogg, så kommer jeg ikke bare til å skrive om hvordan jeg jobber på denne bloggen, men også litt om hvordan jeg har det innenfor dette faget osv.
Jaja, nå ble det litt mye whining her!
Ihvertfall, jeg tok bilder ute i dag, siden det var så fint lys. Fikk hjelp av modellen til å tenke ut klær og sminke. Ikke noen store greier, egentlig. Flaut at det gikk masse folk forbi der vi tok bilder, haha! Men syns det var verdt det egentlig.








































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

KOMMENTER?